Ophalen

Antwoorden op vragen hoe je je maaltijd kan ophalen en wat er gebeurt als je te laat bent.

Wanneer kan ik de portie ophalen en wat gebeurt er als ik te laat ben?

Meestal kun je je gereserveerde portie rond sluitingstijd van de handelaar ophalen. Dat kan rond lunchtijd zijn of aan het einde van de dag, afhankelijk van de vermeldde ophaaltijd op je bestelbon in de app. Het is belangrijk dat je er dan ook bent, wanneer je te vroeg komt kan het zijn dat het nog druk is op de locatie, wanneer je te laat komt kan het zijn dat de locatie al gesloten is. Als je te laat bent kunnen we je portie helaas niet vergoeden, aangezien de locatie de portie voor jou had gereserveerd en het eten alsnog in de vuilnisbak is beland.

Wat moet ik doen als ik op de locatie ben?

Toon je reservering aan het winkelpersoneel. Zij zullen ter bevestiging je bon swipen. Sommige locaties vullen de zak of tas voor je, andere laten jou over.

Kan iemand anders mijn portie gaan ophalen?

Iemand anders je maaltijd laten oppikken is zeker en vast mogelijk! Degene die jouw portie ophaalt, hoeft alleen de Too Good To Go-app op zijn/haar telefoon te downloaden en in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Zo heeft hij/zij toegang tot jouw betaalbewijs en kan deze bij de locatie “inruilen” voor een portie.