Ook in 2019 wil Too Good To Go van je horen!

Bellen naar een klantendienst is meestal geen pretje. Lange wachttijden of doorverbonden worden van de ene medewerker naar de andere alvorens je geholpen wordt… Wij doen het anders!

Fran, Franco en Maarten staan dag en nacht voor je klaar en beantwoorden de gekste vragen met een glimlach. Waarvoor kan je zoal bij hun terecht?

1. Je denkt dat de meegekregen producten voorbij de houdbaarheidsdatum zijn?

Kijk dan eerst zeker na of er «Te gebruiken tot » (TGT) of « Ten minste houdbaar tot » (THT) op vermeld staat! « Te gebruiken tot » betekent dat bij het verstrijken van deze datum de veiligheid van het product niet meer gewaarborgd is. Dit wordt voornamelijk gebruikt voor producten die snel bederven. Niet meer consumeren is dus de boodschap. «Ten minste houdbaar tot» betekent dat de datum een indicatie geeft van de bewaartijd voor producten die niet of minder snel bederven. Je kan ze nog perfect en zonder risico gebruiken.

Wij willen er zeker voor zorgen dat je van je geredde maaltijd kan genieten, zonder zorgen!

2. Je bent teleurgesteld in de maaltijd die je gered hebt?

Wanneer je onze klantendienst contacteert, probeer altijd een duidelijke foto met omschrijving te versturen. Zo kunnen wij je makkelijker verder helpen.

Too Good To Go is een app die handelaars de kans geeft om het lekkere eten dat ze overdag niet verkocht hebben, toch nog aan de man te brengen in plaats van het in de vuilnisbak te gooien. Aangezien een handelaar niet precies weet wat hij aan het einde van de dag over heeft, kan hij ook niet zeggen wat er precies in je portie zal zitten. Daarnaast zorgt de beschrijving op het profiel van de handelaar ervoor dat je wel een idee – maar geen zekerheid - hebt van wat je kan verwachten. Een leuke verrassing staat dus op je te wachten!

Wanneer je naar de beschrijving van een handelaar kijkt, zie je een doorgestreepte prijs staan. Dit is een richtwaarde voor de handelaar die wij hen adviseren bij het samenstellen van het pakket. Zoals hierboven aangehaald weet de handelaar niet precies wat er aan het einde van de dag overblijft, waardoor hij ook niet kan zeggen wat er precies in je portie zal zitten. Daarom kan de ene portie al wat meer of minder waard zijn dan de andere. Heb je alsnog het gevoel dat je benadeeld bent, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst.

3. Is de locatie niet volledig op de hoogte over de werking en missie van Good To Go?

Stond je voor een gesloten deur of heeft de partner je bestelling te laat geannuleerd? Wij horen graag van je! Wij nemen zo snel mogelijk contact met onze partner op om dit in de toekomst te vermijden. Mogelijk is dit een nieuwe handelaar die even wat tijd nodig heeft om het concept volledig onder de knie te krijgen. Fouten kunnen natuurlijk altijd wel gebeuren, maar wij zijn er om hen hierbij zo goed mogelijk te begeleiden.

Zo zie je maar, er is voor alles een oplossing. Het is voor ons enorm belangrijk om je zo goed mogelijk te helpen. Twijfels, vragen, klachten of complimenten, wij staan voor je klaar.

Via email kan je ons bereiken op [email protected] of rechtstreeks via messenger op onze facebook.

Kenny Defrijn

categorieën

Download de app

Bij Too Good To Go willen we een einde maken aan voedselverspilling. Dankzij Too Good To Go zijn er al miljoenen maaltijden gered! Houd je van lekker eten? Wil je goede suggesties, ben je nieuwsgierig en zet je je graag in voor een goed doel? Dan is de app ongetwijfeld iets voor jou!

App Store
Google Play